Om meg

mandag 10. oktober 2011

Måndag ass!

Dagen var egentleg heilt super den, heilt til eg vart irritert!
Først rakk eg AKKURAT ikkje bussen, type var berre på feil side av vegen.
Så eg traska til butikken istedet.
Kunne sjølvsagt gått heim.....................   HAHAHAHAHAAAHAHA!

På butikken ville eg kjøpe sånne billige vatn med kullsyre flasker for eg drikker berre granateplesaft utblanda med kullsyrehaldig vatn.
Så eg skulle ta ein sånn teit handlekurv. HerreGUUUUD eg saknar dei gode gamle handlekurvene som du faktisk kunne bære. Dei har nokre på Rimi men dei er det sånn handicap skilt på, og snill som eg er så tar eg ikkje sånne.

Det stod ein kjempehøg stabel med sånne teite kurver og når eg tok opp ein ramla heile skitet ned.
Ploff, rett i gulvet.
Hodet litt på skakke, leppene hardt sammen og eit godt inn- og utpust før eg gjekk vidare og lot dei ligge.
Når eg kom tilbake hadde nokon andre satt dei opp, tenkte eg skulle ta bilde men fekk berre dette.











Egentleg var det fleire kurvar oppi, også lå dei litt foran døra og sånn.
Men det dreit eg i.









 Regna gjorde det og, så når eg skulle gå til bussen igjen så bestemte eg meg for å demonstrere litt og gjekk mot samfunnet!!!







 Vart nesten litt skuffa at det ikkje kom ein sint sykkelmann og kjefta på meg, så eg kunne ha vore frekk tilbake.






Bussen var sjølvsagt sein... og lukta DRIT! Blanding av noko som hadde vore vått mange gongar og tørka og krydder med eit lite hint av gammal buss.

Heima fann eg ei spinkåna inne....



Den var riktignok død... men klare ikkje fjerne den eg fordet... og støvsugaren er i viljen langt unna!











Så skulle eg ut og sjå etter Patrick. Der var det ein levande jævel. Som gjekk litt sånn att og fram på veggen, tydeligvis gått seg vill. Og det var ikkje noko koseleg stad den kom til. Her er det kun ei lett blanding av Permetrin og Radar å puste inn!

Patrick var vanskeleg å finne, for han hadde krøpe veldig langt vekk. Fann han tilslutt, men eg synes ikkje det såg ut som  han hadde det så bra. Må ut og sjekke han litt seinere. Litt større edderkoppar eter ikkje sneglar, sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar