Om meg

onsdag 23. februar 2011

Hei.

 Eg hadde noe lurt å si, men så satt eg meg ned for å skrive og no er det heilt blankt i hodet mitt.
 Så då kan eg skrive noe mindre lurt (og eg gidder ikkje velge kva mål eg skal skrive på, eg er diplomatisk og skriv på begge).

Når eg skulle av banen idag (altså ByBanen, men det gidder eg ikkje kalle den... teit navn), så blei eg forbanna og stod i døropningen og nekta å flytte meg. Eg skal UT før du skal inn.
Tok litt tid før dei skjønte at dei måtte flytte seg, imponerande lang tid.
Trur dei syns eg var irriterande. Det var dei og, så det nulle seg ut.

Så skulle eg i banken for å avtale time for å diskutere boliglån. Eg brukte to minutter på det, men det tok minst over ein halvtime før eg kom til.
Folk er så ueffektive, og så skal dei rådgiverene sladre litt mellom kunder. Eg høre kva dei prate om, det er ca to meter mellom skrivebordet og ventesofaen.
Husker ikkje no kva dei prata om, så uinteressant og lite med bank å gjer var det.
Det var tortur å sitte der og vente. Mannen ved siden av meg var ubehagelig (egentlig ekkel men eg skal prøve å vere grei).
Han laga så mange rare og ekle lydar, og han satt TETT inntil meg.

Nei, no skal eg spille World of Warcraft!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar