Om meg

søndag 8. januar 2012

Skomklompar; Skumboller, The Sequel.

Igår kveld midt på natta så var eg redd for at røro skulle bli FOR stiv. Det blei den. Så eg klæsja noe greier nedpå noen plater.















Idag var eg så intenst trøtt. Vakna ganske tidlieg, halv 10 eller noko. Laga meg mat og såg på tv. Men så sovna eg igjen. Vakna klokka fire, totalt forvirra og ute av stand til å reise meg opp. Tanken på at eg skulle gjera ferdig skumbollene var smertefull. Men, alt det slitet igår så kan eg ikkje droppe det no. Så eg kom meg opp og satte igong med å smelte sjokolade og delfiafeitt.

















Så over i kokosen.   Den bollen i kokosen ser jo faktisk ut som ein bolle, men det er berre ein heldig vinkel for bollo. Det verste med heile greiene var at eg vart så klissete på fingrene. Er det noko eg ikkje taklar så er det klisstete fingre. Eg blir heilt sprø og klarar ikkje tenke på anna enn at eg er klissete.
















Vart ein del sjokolade igjen, så eg laga meg 4 kokossjokolader som eg kan ha til sukkersuget mitt ikkje kan leves med lenger. Det pleiar å skje sånn 7-14 gongar i veka.















Det  ser jo ikkje ut som skumboller då. Eg treng eit nytt namn på dei. Så det får bli Skomklompar.
For dei vart jo ikkje heeeeeilt som mamma sine.....















Nei, i framtida overlatar eg sånn her baking til dei som kan det. Det vert iallefall ekstreeeeeeeemt lenge til neste gong eg tar for meg eit sånt her prosjekt.
No er klokka fem så det tok ikkje så veldig lang tid. :D
Følar eg har gjort mitt for dagen og skal no sjå på tv til eg sovner for kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar